Kurs obsługi kasy
Kurs obsługi kasy

Wiele osób mówi o tym jak ważny jest kurs obsługi kasy fiskalnej dla pracy jaka wykonuje kasjerka, tymczasem niewiele osób mówi o obsłudze kasy nie jako maszyny a stanowiska pracy. Warto dostrzec to jak kasjerka się zachowuje na swoim stanowisku pracy, czy jest uśmiechnięta, miła, estetyczna itp. Podstawy obsługi klienta winny dotyczyć nie tylko sprzedawcy ale i kasjerki. To szkolenie elementarne dla jakości pracy na kasie i jakości obsługi, a w konsekwencji także dochodów punktu handlowego. Nie ma znaczenia czy kasjerka jest pracownicą warzywniaka, supermarketu, czy banku, kina. W każdym z tych miejsc pracuje z ludźmi, między ludźmi i winna umieć zachęcić swoją postawą do powrotu klienta w to miejsce. Poza pracą zgodną ze standardem, prawem jak wydanie paragonu, poprawne wyliczenie reszty itp. kasjerka musi również zadbać o szeroko rozumiany wizerunek siebie, firmy, produktu. Stąd dla marketingu marki istotne są badania jakości kasjerek i ich szkolenie merytoryczne jak i praktyczne. Służą temu tajemniczy klienci badający jakość obsługi.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *